woensdag 20 september 2017

I look up to you


Hallo,

Twee keer op één dag een blogpost, dat zijn jullie natuurlijk helemaal niet van mij gewend.

Ik zag zo een leuke challenge, dat ik daar vandaag lekker voor aan de slag ben gegaan tussen de bedrijven door.


De stempel set is van My Favorite Things - Tweet Wishes
De opdracht is CAS en voor mij is dit behoorlijk clean and simpel:-)
Less is more dus en voor mij een echte uitdaging.


 Ik heb de vogeltjes ingekleurd met Copic Markers

Body BG000, BG01, BG02, BG05 en BG07
Vleugels Y0000, YG00, YG01 en YG03
Ogen N0 en N2
Snavel YR15 en YR18


Tussen de twee vogeltjes heb ik een klein beetje kleur aangebracht met Magenta Nuance poeder. Al te veel voor CAS? Twee streepjes onder de vogels en 3 sequins maken het af.

Ik wil graag mee doen met de challenge van My Favorite Things - You could be a superstar. 

Je kunt mee doen in drie verschillende onderdelen. Met deze kaart doe ik mee met het onderdeel 'Clean & Simple Genius Category'.    

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond toe en graag tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: